Detail Marketi


Iki Makina Arasında Tercih Önerisi

'Polisaj, Çizik Giderme, Aşındırıcılar, Far Temizle' forumunda ozcannyasin tarafından 20 Haziran 2018 tarihinde açılan konu

  1. ozcannyasin

    ozcannyasin DT Üyesi

    Yaş:
    21
    Katılım:
    4 Ocak 2018
    Mesaj:
    114
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ad - Soyad:
    Yasin
    Otomobil:
    Hyundai
    sedat-dmrcn bunu beğendi.
  2. BlaJKeagle

    BlaJKeagle DT Üyesi

    Yaş:
    41
    Katılım:
    29 Mart 2018
    Mesaj:
    39
    Alınan Beğeniler:
    40
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Ad - Soyad:
    Yusuf
    Otomobil:
    Astra
    Müsaadenizle sorunuza bir soru ilave edeyim. Bu seviyedeki makineler genelde 1000 devirden başlıyor (catpower hariç (600den başlıyor)) Bu bir sorun teşkil edermi.
     
  3. ozcannyasin

    ozcannyasin DT Üyesi

    Yaş:
    21
    Katılım:
    4 Ocak 2018
    Mesaj:
    114
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ad - Soyad:
    Yasin
    Otomobil:
    Hyundai
    Kullanan ve yardımcı olan yok mu
     
  4. mselver

    mselver DT Üyesi

    Yaş:
    36
    Katılım:
    5 Ekim 2017
    Mesaj:
    270
    Alınan Beğeniler:
    170
    Ad - Soyad:
    Mustafa
    Otomobil:
    Toyota
    Musadenizle bi makinada ben sorayim
    Rtr polisaj makinası nasıldır
    Forumda bir arkadaş yazmış gayet güzel hiç bayılmiyor diye benim merak ettiğim sesi nasıl malum 4 kattan ara kablo çekip mahallede kullanicam sesi fazla olursa hoş olmaz
    Bide ağırlığı sizce nasıl?
     
  5. mselver

    mselver DT Üyesi

    Yaş:
    36
    Katılım:
    5 Ekim 2017
    Mesaj:
    270
    Alınan Beğeniler:
    170
    Ad - Soyad:
    Mustafa
    Otomobil:
    Toyota
    Detail Markette stanley satan bi arkadaş vardi az kullanılmış
     
  6. ali dayı

    ali dayı ihtiyar detaycı Süper Moderatör

    Yaş:
    57
    Katılım:
    25 Temmuz 2012
    Mesaj:
    2,817
    Alınan Beğeniler:
    4,606
    Şehir:
    antalya
    Ad - Soyad:
    ali dayı
    Otomobil:
    Polo
    bununla ilgili çok yazıldı çizildi..
    http://www.detailturkey.net/konu/polisaj-makinesi-secimi.13330/

    birşeyler daha eklersek,detay malzemelerinin her tipini değişiğini her zaman alabilirsiniz ama polisaj makinesini bir kere alacağınızı unutmayın..
    onun içün;
    1-makine kesinlikle hafif olsun (çünkü çalıştıkca 2 kg lık makine yorgunlukdan 10 kg olur)
    2-ısınma bayılma gibi sorunları olmasın
    3-bazı makinelerde her devirde çalışılmıyo hoplama tüngüme makineyi kontrol edememe gibi durumlarla karşılaşılınabiliniyor..
    4-torku güçlü olsun ısınma sorunları olmasın..
    onun içün pat diye almayın iyi araştırın..
    pat diye alırım diosanız makita yada dewalt alın ömürlük olsun arkanıza bi daha bakmayın
     
  7. ozcannyasin

    ozcannyasin DT Üyesi

    Yaş:
    21
    Katılım:
    4 Ocak 2018
    Mesaj:
    114
    Alınan Beğeniler:
    15
    Ad - Soyad:
    Yasin
    Otomobil:
    Hyundai
    Abi amatör olarak yapıcam zaten o dedigin makinalar psikolojik sınırımın cok üstünde stanleyi düş0nüyorum lakin emin olamıyorum
     

Bu Sayfayı Paylaş